Wednesday, August 19, 2009

::..Friends..::

dear sunshine,

mode: LOVE..MISS..CHENTA..friends..
kawan tidak shoot kawannye sendiri..

kawan tidak "BLUEKK'' kawannye di belakang kawannye itu..kawan sentiasa senyum kerna senyuman kawan itu sangat membahagiakan.
kita jangan tipu kawan kita..jangan la send message lawak tak tentu pasal kepada bestfriend kita..jangan sesekali send message yang kita sudah meninggal kerana kita akan kehilangan bestfriend kita itu untuk beberapa ketika..jangan send message itu ketika exam mode..

walaupun kawan kita adalah entiti berkaca mata dan tidak jelas,kita harus sayang kawan kita..kawan akan snap pic bersama sama jika ada chance..walaupun ketika lecturer mengajar dihadapan..
walaupun kawan kita suka sangat snap pics..tapi,kenapa dikau snap pic dikala mulutku terbuka luas??jadi..sama2 la snap pics jika semua sudah ready ya =)
kita berkawan kerana baju kita sama warna..~weeeee~

kawan juga bersama sama walaupun hanya sebelah mata je nampak..matanya sungguh cantik..sayangilah mata kita..kita bersama sama pose di tangga..tangga itu kenangan kita..
kita mestilah sayang kawan2 kita..jika kita ada kawan baru,sayangilah dia seperti kawan2 kita yang lain..
BM111..diploma time..3 tahun..3 kali raya..
kawan2 degree juga saya sayang =)
hehehehehe

::..hugs and kisses..::

3 comments:

angeliena~ said...

oww...g2 yerr kash syg hg ke ats aku?
ak ponn sgt syg hg smpai ble2...smpai syurga!
promise!

aimi shahirah bt ab rahman said...

memang itu la kasih sayang aku ke bawah hang..aku jua sangat sayang hang..smpi bila2 tauuu..erm..mgkin sampai umur 27,28 je kot..hahaha.tak3..smpai syurga jugk!!
promise!!

candylips said...

so sweet sweetheart..:)